Loading...

اخبار

تجربه عکاسی پیشرفته با گوشی موبایل

نوشته شده در : 2016/08/01 - 19:37
شاید از آن دسته افرادی باشید که از مهمانی‌های کوچک گرفته تا مسافرت‌های تفریحی و سیاحتی، همواره از گوشی موبایل خود به عنوان دوربین عکاسی استفاده می‌کنید و تصور سفر بدون دوربین گوشی برای شما غیرممکن باشد.

هنگام خرید گوشی موبایل به شدت به دوربین آن حساس شده و نمونه تصاویر گرفته شده توسط آن دوربین را با دقت مشاهده کرده و اگر رضایت شما را برآورده نکرد دور آن گوشی را خط کشیده باشید. به فرض هم اگر می‌توانستید یک گوشی موبایل با دوربین مناسب پیدا کنید باید با محدودیت‌های آن کنار می آمدید. به طور مثال توانایی زوم کردن در گوشی شما 4X بود یا اینکه زاویه دید دوربین شما کم بود و نمی‌توانستید از مناظر وسیع عکس بگیرید یا اینکه لنز شما توانایی نزدیک شدن و فوکوس کردن به اشیاء را نداشت و هنگامی که از حدی بیشتر به اشیاء نزدیک می‌شوید تصاویر تار می‌شوند. این مشکلات همیشه گریبان گیر افرادی بود که اولا توانایی کار با دوربین‌های حرفه‌ای را نداشتند و دوما توانایی مالی هم برای خرید این دوربین در خود نمی‌دیدند. دلیل سوم هم حجم و وزن دوربین‌های حرفه‌ای بود که علاوه بر مشکل کردن عکاسی، زحمت‌هایی را هم در خصوص حمل شدن متوجه کاربران می‌کرد و کاربران ترجیح می‌دادند با وسیله‌ای سبک‌تر و قابل حمل به عکاسی بپردازند.

 

 

در یکی دو سال گذشته مشکلات فوق با سرعت در حال حل شدن هستند و برخی شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی موبایل، اقدام به تولید لنز موبایل مکمل برای دوربین موبایل شما کرده‌اند. شرکت LIEQI یکی از این شرکت‌ها است که لنزهای با کیفیت و متنوعی تولید کرده که به اکثر قریب به اتفاق گوشی‌های امروزی قابل اتصال است.

 

دسته : تکنولوژی منبع : زومیت بازدید : 1971

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!